Ուղեբեռի որոնում, պահպանում, վնասում

Ուղեբեռի որոնում, պահպանում, վնասում

Ձեռքի ուղեբեռ ևԱնձնական իրեր, օդանավում ուղևորի կողմից մոռացված և չվերթի կատարումից հետո հայտնաբերված դրանք պահվում են դրանց հայտնաբերման օդանավակայանում ' օդանավի օդանավակայան ժամանման օրվանից 6 ամիս ժամկետով: Օդանավի օդանավակայան ժամանման օրվանից 6 ամիսը լրանալուց հետո ձեռքի ուղեբեռը և անձնական իրերը կարող են իրացվել կամ ոչնչացվել Հայաստանի Հանրապետության նորմատիվ իրավական ակտերով սահմանված կարգով:

Իրերի որոնման համար դիմեք ծառայությանը «Ուղեբեռի որոնում/ Lost & Found» օդանավակայանի ժամանման:

Գրանցված ուղեբեռը պահվում է այն օդանավակայանում, որտեղ ուղեբեռը պետք է առաքվի ուղևորի օդային փոխադրման պայմանագրի համաձայն, երկու օրվա ընթացքում, ներառյալ այն օդանավի ժամանման օրը, որով առաքվել է գրանցված ուղեբեռը, առանց լրացուցիչ վճարի գանձման:

Ստուգված ուղեբեռի հետագա պահպանումն ապահովում է փոխադրողը կամ սպասարկող կազմակերպությունը: Սույն կետով սահմանված ժամկետում ուղևորի կողմից չստացված ուղեբեռի պահպանման ծախսերը հատուցվում են Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օրենսդրությանը համապատասխան:

Եթե ​​ստուգված ուղեբեռը, պատշաճ համարակալված ուղեբեռի պիտակով, հասել է նշանակման, տեղափոխման կամ կանգառի օդանավակայան (կետ) և չի ստացվել կամ չի պահանջվել ուղևորի կողմից, ուղեբեռի հետագծման սպասարկման անձնակազմն ապահովում է ստուգված ուղեբեռի տիրոջ որոնումը:

Եթե սեփականատեր գրանցված ուղեբեռի դրական արդյունքներ է տվել, որ անձնակազմը ծառայության հետախուզության ուղեբեռի ապահովում է ուղղությունը սեփականատիրոջը գրանցված ուղեբեռի մասին գրավոր ծանուցում ստանալու անհրաժեշտությունը ուղեբեռի եւ կարգով ստանալու կամ առաքման ուղեբեռի:

Գրանցված ուղեբեռը պահվում է վեց ամսվա ընթացքում 'ուղեբեռի ստացման անհրաժեշտության մասին գրանցված ուղեբեռի սեփականատիրոջը ծանուցումն ուղարկելու օրվանից, իսկ գրանցված ուղեբեռի սեփականատերը չգտնվելու դեպքում' օդանավի օդանավակայան ժամանելու օրվանից. Նշված ժամկետը լրանալուց հետո ուղևորի կողմից գրանցված ուղեբեռը չստանալու դեպքում ուղեբեռը կարող է իրացվել կամ ոչնչացվել Հայաստանի Հանրապետության նորմատիվ իրավական ակտերով սահմանված կարգով:

Եթե ​​ստուգված ուղեբեռի սեփականատիրոջ որոնման ժամանակ, որի պարունակությունը վատանում է պահեստավորման որոշակի ժամանակահատվածից հետո կամ ջերմաստիճանի, խոնավության կամ շրջակա միջավայրի այլ պայմանների անբարենպաստ ազդեցության տակ, վտանգված է, փոխադրողն իրավունք ունի. անմիջապես ոչնչացնել փչացող ուղեբեռը կամ դրա մի մասը:

Մաքսային հսկողության ենթակա ուղեբեռի պահպանումն ու տնօրինումն իրականացվում են Հայաստանի Հանրապետության մաքսային օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

Օդանավակայանում ոչ փաստաթղթային ուղեբեռի ժամանման դեպքում ուղեբեռի հետախուզման ծառայության անձնակազմը կազմում է ակտ. Ոչ փաստաթղթային ուղեբեռը կշռվում է, բացվում, դրա բովանդակությունը նկարագրվում և կնքվում է. Ուղեբեռի բացումը կատարվում է ուղեբեռի հետախուզման ծառայության անձնակազմի կողմից ստեղծված հանձնաժողովի կողմից. Ուղեբեռի որոնման ծառայության անձնակազմն ապահովում է ուղեբեռի ստուգում ՝ ըստ ուղևորների ՝ ուղեբեռը չստանալու մասին դիմումների, հարցումներ ուղարկելով օդանավակայաններ, որոնցից ուղեբեռը կարող էր առաքվել. Եթե ​​պարզվում է, որ առանց փաստաթղթերի ուղեբեռը համապատասխանում է ուղեբեռի պահանջներին, ուղեբեռը առաքվում է այս հարցումին համապատասխան. Չփաստաթղթավորված ուղեբեռը պահվում է ուղեբեռի սեփականատիրոջ որոնման ողջ ընթացքում:

Այն դեպքում, երբ օդանավակայան է ժամանում գրանցված ուղեբեռը, որի համարանիշի ուղեբեռի պիտակի վրա նշված է այն օդանավակայանը (կետը), որը տարբերվում է այն օդանավակայանից(կետերից) (կետերից), որտեղ(Ե) ուղևորի օդային փոխադրման պայմանագրի համաձայն, պետք է առաքվի ուղեբեռը(այսուհետ ՝ առաքված ուղեբեռ), ուղեբեռի հետախուզման ծառայության անձնակազմն ապահովում է այդպիսի ուղեբեռի սեփականատիրոջ հետախուզումը և դրա Պահպանումը ուղեբեռի սեփականատիրոջ հետախուզման ողջ ընթացքում:

Առաքված ուղեբեռի օդանավակայան ժամանելու դեպքում ուղեբեռի հետախուզման ծառայության անձնակազմն ապահովում է ուղեբեռի վերաբերյալ առկա հարցումների ստուգումը:

Ուղեբեռի վերաբերյալ հարցումների առկայության դեպքում ուղեբեռի հետախուզման ծառայության անձնակազմն ապահովում է ուղեբեռի ուղարկումը ուղեբեռի վերաբերյալ հարցման համաձայն:

Ուղեբեռի հարցումների բացակայության դեպքում, ուղեբեռի հետագծման սպասարկման անձնակազմը ապահովում է, որ ծանուցումն ուղարկվի օդանավակայան, որտեղից առաքվել է ուղեբեռը, և ուղեբեռն ուղարկվի համարակալված ուղեբեռի պիտակի վրա նշված տվյալների համաձայն. Այն դեպքում, երբ անհնար է ուղեբեռ ուղարկել օդանավակայան՝ ըստ համարակալված ուղեբեռի պիտակի, ուղեբեռի հետագծման սպասարկող անձնակազմը երաշխավորում է, որ ուղեբեռը ուղարկվի օդանավակայան, որտեղից առաքվել է ուղեբեռը:

Եթե ​​«Հայկական ավիաուղիներ» ՍՊԸ-ն ուղևորին չի տրամադրել ստուգված ուղեբեռը այն օդանավակայանում, որին պետք է հասցվի ուղեբեռը՝ ուղևորի ավիափոխադրման պայմանագրի համաձայն, ապա ուղևորի գրավոր դիմումի հիման վրա տրված տրանսպորտային փաստաթղթի հիման վրա՝ ուղեբեռի հետագծման սպասարկման անձնակազմը տրամադրում է անհրաժեշտ միջոցներ՝ ստուգված ուղեբեռը որոնելու համար, ներառյալ՝.

  • ուղեբեռի առկայության մասին մեկնման օդանավակայան հարցում ուղարկելը;
  • հարցումներ ուղարկելը օդանավակայաններ, որտեղ ուղեբեռը կարող է սխալ առաքվել;
  • ուղեբեռի տեղափոխման հարցում ուղարկելը ' այն հայտնաբերելու դեպքում:

Ուղեբեռի հետախուզման ծառայության անձնակազմն ապահովում է ուղեբեռի հետախուզումը ուղևորի կողմից ուղեբեռը չստանալու մասին դիմում ներկայացնելուց անմիջապես հետո: Այն դեպքում, երբ "Հայկական ավիաուղիներ" ՍՊԸ-ն ուղևորին չի տրամադրել մաքսային ձևակերպման ենթակա գրանցված ուղեբեռը այն օդանավակայանում, որտեղ ուղեբեռը պետք է հասցվի ուղևորի օդային փոխադրման պայմանագրի համաձայն, "Հայկական ավիաուղիներ" ՍՊԸ-ն պարտավոր է ուղևորին տեղեկացնել այն գործողությունների մասին, որոնք ուղևորը պետք է կատարի Հայաստանի Հանրապետության մաքսային օրենսդրությանը կամ այն երկրի օրենսդրությանը համապատասխան, որի տարածք պետք է հասցվի ուղեբեռը ' իր կողմից նշված հասցեով ուղևորին:

Եթե հաշվառված ուղեբեռը չի հայտնաբերվել ուղեբեռը չստանալու մասին դիմումը ներկայացնելու օրվանից քսանմեկ օրվա ընթացքում, ապա ուղևորն իրավունք ունի պահանջելու գրանցված ուղեբեռի կորստով պատճառված վնասի հատուցում:

Մեկնման կետում գրանցված, բայց ուղևորի հետ միաժամանակ նշանակման վայր չհասած ուղեբեռը կամ այն չվերթի ժամանակ, որի համար ձևակերպվել է, համարվում է չհասած ուղեբեռ:

Գրանցված ուղեբեռը չստանալու դեպքում ուղևորը կամ ուղեբեռը ստանալու համար լիազորված անձը անհապաղ պետք է դիմի սպասարկող կազմակերպության աշխատակցին կամ ավիաընկերության ներկայացուցչին:

Եթե ​​ուղեբեռի օպերատիվ որոնումը անմիջապես ժամանման օդանավակայանում դրական արդյունք չի տվել, ուղեբեռի հետագծման ծառայության աշխատակիցը լրացնում է Քաղվածք (PIR - PIR - Property Irregularity Report / Սեփականության իրավունքների խախտման զեկույց):

Ակտում (PIR) ֆիքսված.

  • ուղևորի ազգանունը, սկզբնատառերը;
  • ուղևորի ավիատոմսի համարը;
  • ուղեբեռի պիտակի համարը;
  • լեզուն, որով խոսում է ուղևորը;
  • ուղևորի ամբողջական երթուղին ՝ մեկնման կետից մինչև նպատակակետ;
  • ավիաընկերության ծածկագրերը, թռիչքի համարները, որոնցով ուղևոր է թռչել և ամսաթվերը;
  • օդանավակայանի ծածկագիրը, որում Կազմվում է PIR-ը, ավիաընկերության ծածկագիրը, լրացման ամսաթիվը և ժամանակը;
  • ժամանման օդանավակայան, տեղեկատվություն ավիաընկերության մասին, թռիչքի համար գրանցվելիս նշանակված համարը;
  • մեկնման կետում ուղևորի կողմից փոխադրման ներկայացված տեղերի քանակի և ուղեբեռի ընդհանուր քաշի վերաբերյալ տվյալներ;
  • նստատեղերի քանակը և չհասնող ուղեբեռի քաշը;
  • պայուսակի (ճամպրուկի) գույնի և տեսակի կոդը, որին հաջորդում են 3 նկարագրական տարրեր ՝ ըստ IATA ID-ի;
  • պայուսակի (ճամպրուկի)ապրանքանիշը և նյութը;
  • ուղեբեռի մանրամասն արտաքին նկարագրությունը, ներառյալ դրա փաթեթավորումը;
  • ուղեբեռի պարունակությունը (նշվում է մինչև 4 բնութագրական կատեգորիաների, որոնց հայտնաբերման դեպքում հնարավոր է պարզել ուղեբեռի Տիրոջը);
  • ուղեբեռի առաքման օդանավակայան;
  • ուղևորի մշտական/ժամանակավոր բնակության հասցեն;
  • լրացման Ամսաթիվ;
  • Լրացուցիչ տեղեկությունների համար կոնտակտային համարներ:

Ուղեբեռի առաքման հետաձգման, դրա պակասի, վնասվածքի կամ կորստի բոլոր դեպքերում, ինչպես նաև ուղեբեռի տրամադրման դեպքում ՝ առանց համարանիշի ուղեբեռի պիտակի արցունքաբեր կտրոն ներկայացնելու, Կազմվում է ակտ ՝ անսարքությունների նկարագրությամբ, երբ փոխադրում (PIR), որը վավերացվում է ուղեբեռի հետախուզման ծառայության անձնակազմի և ուղևորի ստորագրությամբ մինչև վերջինիս օդանավակայանի տարածքից դուրս գալը. Ակտի մեկ օրինակը հանձնվում է ուղևորին, երկրորդը ուղարկվում է ավիաընկերությանը:

Ուղեբեռի ստացումը առանց դրա անսարքությունը ակտով ձևակերպելու չի զրկում ուղեբեռի Տիրոջը "Հայկական ավիաուղիներ" ՍՊԸ-ի դեմ հայց և հայց ներկայացնելու իրավունքից, եթե ապացուցվի, որ փոխադրողի կողմից լիազորված անձինք հրաժարվել են կազմել ակտը:

Ուղեբեռի փոխադրման ընթացքում անսարքությունը, որի արդյունքում իրերի տեղափոխման համար նախատեսված արտադրանքը (ճամպրուկ, պայուսակ, ճանապարհորդական պայուսակ և այլն) ստացել է թերություններ, կոտրվածքներ, փչացում և հետագայում չի կարող օգտագործվել ուղևորի կողմից, համարվում է ուղեբեռի վնաս:

Ուղեբեռի աննշան թերությունները (քերծվածքներ, քերծվածքներ, փորվածքներ, ուղեբեռի գոտիների բացակայություն կամ վնաս, կողպեքի կողպեք), որոնք չեն ազդում դրա հետագա շահագործման վրա, չեն վերաբերում ուղեբեռի վնասմանը:

Ճամպրուկի վրա օգտագործվող դեկորատիվ ծածկը աքսեսուար է, որը նախատեսված չէ ուղեբեռի տեղափոխման համար, Դրա վնասը կամ հայտնաբերված բացակայությունը չի վերաբերում ուղեբեռի վնասմանը:

Ուղեբեռի վնասման վերաբերյալ ուղևորի դիմելիս ՝ ուղեբեռի հետախուզման ծառայության աշխատակից.

  • ստուգում է ուղեբեռի տեղը;
  • ստուգում է ուղեբեռի պիտակի վրա ուղեբեռի վնասման մասին նշանի առկայությունը կամ սահմանափակ պատասխանատվության պիտակի առկայությունը ՝ "Limited release";
  • կշռում է ուղեբեռը;
  • ուղեբեռի որոնման ծառայության աշխատակիցը ամրագրում է Ակտե (PIR) ուղևորի և նրա ուղեբեռի մասին տվյալներ;
  • այն դեպքում, երբ ուղևորը հրաժարվում է տրամադրել դատարկ Ապրանք ՝ իրերը կշռելու համար տեղափոխելու համար, ակտում (PIR) կատարում է համապատասխան նշում:

Ուղեբեռի տեսողական ստուգումից հետո ուղևորի կողմից տրամադրված փոխադրման փաստաթղթերի հիման վրա ուղեբեռի հետախուզման ծառայության աշխատակիցը գրանցում է ակտում (PIR).

  • ուղեբեռի քաշի վերաբերյալ տվյալներ (գրանցման և ստացման ժամանակ);
  • ուղեբեռի վնասման բնույթը և աստիճանը;
  • ուղեբեռի արժեքը և ձեռքբերման տարին;
  • ուղեբեռի մաշվածության տոկոսը;
  • ուղևորի կոնտակտային տվյալները:
Ուշադրություն ! Եթե ​​վնասված ապրանքը, որը նախատեսված է իրերի (ճամպրուկ, ճամփորդական պայուսակ և այլն) տեղափոխման համար, պետք է վերանորոգվի, ուղևորը պետք է դիմի վերանորոգման խանութ և տրամադրի անդորրագիր, որը հաստատում է վերանորոգման համար կատարված ծախսերը:

Եթե ​​վնասված ուղեբեռը հնարավոր չէ վերանորոգել կամ վերանորոգման արժեքը գերազանցում է բուն ուղեբեռի արժեքը, ուղևորը կարող է պահանջ ներկայացնել սահմանված կարգով՝ դրան կցելով վերանորոգման կետի եզրակացությունը, ուղեբեռի արժեքը հաստատող փաստաթղթերը և գնման տարին:

Ավիաընկերությունն իրավունք ունի պահանջելու այս վնասված ուղեբեռը:

Ուղեբեռի պարունակության վնասման (փչացման) վերաբերյալ ուղևորի դիմելիս ուղեբեռի հետախուզման ծառայության աշխատակիցը.

  • ստուգում է ուղեբեռը;
  • ստուգում է ուղեբեռի պիտակի վրա ուղեբեռի վնասման նշանի առկայությունը կամ սահմանափակ պատասխանատվության պիտակի առկայությունը - "Limited release";
  • կշռում է ուղեբեռը;
  • ուղևորին առաջարկում է ներկայացնել վնասված (փչացած) իրերը:

Ուղեբեռի տեսողական ստուգումից հետո, ուղևորի կողմից տրամադրված փոխադրման փաստաթղթերի հիման վրա, ուղեբեռի հետախուզման ծառայության աշխատակիցը գրանցում է ակտում (PIR).

  • տեղեկատվական տվյալներ ուղևորի և նրա ուղեբեռի մասին;
  • իրերի վնասման (փչացման) բնույթը;
  • եթե իրերը վնասվել են ուղեբեռում եղած հեղուկից կամ նյութից, նշվում է, թե ինչպես են դրանք վնասվել;
  • կցում է բովանդակության նկարագրությունը:
Ուշադրություն ! Ուղևորը պետք է դիմի մասնագիտացված լվացքատուն և տրամադրի ստուգում, որը հաստատում է իրերի մաքրման համար կատարված ծախսերը. Եթե հնարավոր չէ վերականգնել վնասված (փչացած) իրեր, ուղևորը պետք է պահպանի դրանք մինչև պահանջի վերաբերյալ որոշում կայացնելը:

Ուղևորի կողմից ստացված ուղեբեռում իրերի պակասի մասին դիմելիս, ուղեբեռի տրամադրման պահին, ուղեբեռի որոնման ծառայության աշխատակից.

  • կշռում է ուղեբեռը;
  • սահմանում է ուղեբեռի քաշի պակասի առկայությունը;
  • ստուգում է ուղեբեռի տեսքը, փաթեթավորման վիճակը (եթե այդպիսիք կան), ուղեբեռի ներքին վիճակը՝ կատարվածի մանրամասները պարզելու համար. անկարգություններ ուղեբեռի ներսում և այլն;
  • ֆիքսում է ին Ակտե (PIR) ուղևորի և նրա ուղեբեռի մասին տվյալներ;
  • կցում է բացակայող բովանդակության գույքագրումը և նշում իրերի տեղափոխման համար արտադրանքի իրական քաշը:

Ուղեբեռի տեսողական ստուգումից հետո, ուղևորի կողմից տրամադրված փոխադրման փաստաթղթերի հիման վրա, ուղեբեռի հետախուզման ծառայության աշխատակիցը գրանցում է ակտում (PIR).

  • ստացված ուղեբեռի իրական քաշը;
  • թվարկում է բացակայող իրերն ու իրերը ՝ դրանց մանրամասն նկարագրությամբ (ապրանքանիշ, գույն, արտադրող և այլն):
Ուշադրություն ! Խորհուրդ է տրվում տեղեկացնել տեղական ներքին գործերի մարմիններին ուղեբեռում իրերի պակասի փաստի մասին:

Եթե գրանցված ուղեբեռի գտնվել, Ավիաընկերությունը տրամադրում է ծանուցում սեփականատիրոջ գրանցված ուղեբեռի եւ առաքում է օդանավակայան (կետը), նշված ուղեւոր, եւ խնդրանքով ուղեւորի նշված է նրանց ՝ առանց լրացուցիչ վճարի գանձման:

Ուղեբեռի ժամանումից հետո ավիաընկերությունը ապահովում է ուղևորի հետ ուղեբեռի առաքման մանրամասների համաձայնեցումը ուղևորի կողմից նշված հասցեով ՝ առանց լրացուցիչ վճարի գանձման:

Ուղեբեռը պետք է հնարավորինս արագ հանձնվի սեփականատիրոջը, սակայն առաջնահերթությունը նավարկության կամ շրջագայության մեկնող ուղևորների ուղեբեռն է, այն ուղևորները, որոնց ուղեբեռի պարունակությունը Անհրաժեշտ է բանակցություններին կամ կարևոր գործողություններին մասնակցելու համար. անվասայլակներ և այլն:

Եթե ​​հնարավոր չէ սպասարկում մատուցել առաքված ուղեբեռը նշված հասցեով, ուղևորը հրավիրվում է օդանավակայան՝ ուղեբեռը ստանալու համար, մինչդեռ ուղևորն իրավունք ունի ավիաընկերությանը հայց ներկայացնելու փոխհատուցման համար: այս ճամփորդության վրա ծախսված միջոցներից: