Հաշմանդամություն ունեցող ուղևորների թռիչք

Ընդհանուր դրույթներ

Ուղևորի պարտականությունները ներառում են․ ինքնուրույն որոշում՝ օդային տրանսպորտով ճանապարհորդելու մասին, ելնելով իր առողջական վիճակից: Եթե ուղևորի տարիքը, հոգեկան կամ ֆիզիկական վիճակը թռիչքի ժամանակ կարող են նրա առողջության վատթարացման պատճառ հանդիսանալ կամ վտանգ ստեղծել կյանքի համար, ապա այդպիսի ուղևորի փոխադրումը կատարվում է պայմանով, որ «Հայկական Ավիաուղիները»-ը պատասխանատվություն չի կրելու փոխադրման արդյունքում առաջացած բացասական հետևանքների համար:


Ավիատոմսերի ամրագրում և գնում

Հաշմանդամություն ունեցող ուղևորը և կենսագործունեության սահմանափակումներ ունեցող այլ անձինք ավիատոմսի ամրագրումից / օդային փոխադրման պայմանագրի կնքումից հետո (զբոսաշրջային արտադրանքի իրացման մասին) պարտավոր են տեղեկացնել ավիաընկերությանը.br> — իր հաշմանդամության և կենսագործունեության սահմանափակումների մասին՝;
— ուղեկցող անձի բացակայության մասին;
— օդանավով տեղափոխվող անհատական փոխադրամիջոցների քանակի, չափի, քաշի եւ այլ բնութագրերի (անվասայլակի մարտկոցի կամ թթվածնի կոնցենտրատորի առկայությունը եւ տեխնիկական բնութագրերը) մասին:

Ավիատոմսերի գնումը՝.
— armenianairlines.am կայքում;
— ավիատոմսերի վաճառքի գործակալությունում:

Օդանավակայանում մատուցվող ծառայություններ

սահմանափակ շարժողականություն և հաշմանդամություն ունեցող այլ անձանցից, օդանավակայանում սպասարկող ծառայության կողմից առանց լրացուցիչ վճարի գանձման մատուցվում են հետևյալ ծառայությունները՝.

Օդային փոխադրման պայմանագրի ամրագրման, կնքման կամ զբոսաշրջային ծառայությունների իրացման պայմանագրի կնքման ժամանակ ներկայացված հարցման հիման վրա:

— աջակցություն և օգնություն գրանցման և ուղեբեռի ձևակերպման հարցում;
— ուղեկցում և օգնություն՝ ՀՀ օրենսդրությամբ նախատեսված սահմանային, մաքսային, սանիտարա-կարանտինային, անասնաբուժական, կարանտինային և բուսասանիտարական հսկողության տեսակների, ինչպես նաև նախաթռիչքային զննման ժամանակ;
— ուղեկցում և օգնություն օդանավ նստելիս, ներառյալ, անհրաժեշտության դեպքում, ամբուլատոր մեքենաների օգտագործումն այն ուղևորների համար, ովքեր ի վիճակի չեն ինքնուրույն տեղաշարժվել;
— օդանավում տվյալ ուղևորների նստեցումը առաջնահերթ կարգով՝;
— օդանավից ուղևորների իջեցում անվասայլակներով և/կամ ամբուլատորիաներով, որն իրականացվում է այլ ուղևորների ելքից հետո, ինչպես նաև՝ ուղեկցումը և օգնությունը՝ իրերի տեղափոխման հարցում;
— ժամանման օդանավակայանում սպասարկող անձնակազմի կողմից տվյալ ուղևորների անհատական դիմավորում՝;
— ուղեկցում և օգնություն օդանավակայանի շենքում՝ ուղևորների տեղաշարժման գործում:

Այս ծառայությունների մատուցման հարցումը հնարավոր է ուղարկել էջի ներքևի ձևաչափի միջոցով:


Անմիջապես օդանավակայանում ներկայացված հարցման հիման վրա:

—հանդիպում ուղևորների ժամանման վայրում և օգնության ցուցաբերում օդանավակայանի տարածքում տեղաշարժման ժամանակ (ուղևորների կողմից իրենց ժամանման մասին տեղեկացնելու դեպքում);
—օդանավակայանի տարածքում ուղևորների տեղափոխման համար անվասայլակների և/կամ այլ միջոցների տրամադրում;
— Անվասայլակների ժամանակավոր օգտագործմումը այն ուղևորների համար, ովքեր ի վիճակի չեն ինքնուրույն տեղաշարժվել՝ նշանակման օդանավակայան կամ միջանկյալ վայրէջքի օդանավակայան, տվյալ անվասայլակի մոտեցմումը հետաձգելը, կորուստը կամ վնասվելը (փչացում) օդային փոխադրումների ժամանակ;
— Աջակցություն ուղեկցորդ շներին՝ զբոսանքի հարցում:

Ծանոթանալ սպասարկման հայտերի ներկայացման վերաբերյալ տեղեկատվությանը և մատուցվող ծառայությունների ցանկին.
Շերեմետեւո միջազգային օդանավակայանում կարող եք այստեղ
Կուրումոչ միջազգային օդանավակայանում (Սամարա) կարող եք այստեղ
Վլադիկավկազ միջազգային օդանավակայանում կարող եք այստեղ
Սոչիի միջազգային օդանավակայանում կարող եք այստեղ

Թռիչքի գրանցում, նստեցում և իջեցում

Գրանցում
Թռիչքի գրանցումը կարող է իրականացվել.
—գրանցման կետում;
— օդանավակայանի բուժկետի միջոցով (բժշկական օգնության կարիք ունեցող ուղևորների, ինչպես նաև այն ուղևորների, որոնք ունեն ուղեկցող բուժանձնակազմ, թթվածնային բալոնների կարիք ունեցողների-օդային կարիք ունեցող բժշկական անձնակազմի և/կամ պատգարակով հիվանդների ուղեկցությամբ ուղևորների համար):

МՄենք խորհուրդ ենք տալիս նախապես ժամանել օդանավակայան գրանցման համար, նախընտրելի է ժամանակացույցում նշված մեկնման ժամից 2,5 ժամ առաջ:

Ամրագրման ժամանակ պատվիրված ծառայությունները ստանալու համար, դուք պետք է ծանուցեք անձնակազմին օդանավակայան ձեր ժամանման մասին՝ կապվելով նրանց հետ հետևյալ միջոցներից մեկով.
— զանգահարելով կայարանամերձ հրապարակում գտնվող հեռախոսային հատուկ սարքերի միջոցով*;
— Զանգահարել՝ հատուկ օգնության կանչերի տերմինալների կամ օդանավակայանի մուտքերի մոտ տեղակայված ինտերակտիվ տեղեկատվական կենտրոններին մոտենալով*;
— Զանգահարել՝ օդանավակայանի Տեղեկատվական ծառայության հեռախոսահամարով;
— Դիմել նաև գրանցման կետին։

* ստուգել առկայությունը և մանրամասները կայքում կամ օդանավակայանի տեղեկատու-ծառայությունում:

Գրանցման կետերում հաշմանդամություն ունեցողները և կենսագործունեության սահմանափակումներ ունեցող անձինք սպասարկվում են առանց հերթի:

Հաշմանդամություն ունեցող անձի էլեկտրական անվասայլակը գրանցվում է գրանցման կետում և հանձնվում է բեռնախոխադրման բաժնին՝ ոչ մեծ ուղեբեռների ընդունման գրասեղանի մոտ: Անվասայլակի պատրաստումը նախքան ուղեբեռի հանձնումը, իրականացվում է անվասայլակի փոխադրման կանոններին համապատասխան: Ուղևորն օդանավ է տեղափոխվում անձնակազմի օգնությամբ ՝ հատուկ տրամադրված անվասայլակով։

Ուղևորը, որը տեղաշարժվում է մեխանիկական, ձեռքով աշխատող անվասայլակով, կարող է մնալ իր անվասայլակի վրա մինչև ինքնաթիռ նստելը և այն ստանալ անմիջապես ինքնաթիռի ելքի մոտ՝ ժամանելուց հետո։

Ուղևորների սրահում թույլատրվում է տեղավորել ձեռքի հենակներ, ձեռնափայտեր, ծալովի սայլակներ։

Ուղեկցորդը, ով խնամում է ուղևորին թռիչքի ժամանակ, գրանցվում է այն ուղևորի հետ, որին նա ուղեկցում է։ Ուղեկցող անձին տրամադրվում է ուղևորի հարևանությամբ նստատեղ։

Վայրէջք և իջեցում
Հաշմանդամություն ունեցողներից և կենսագործունեության սահմանափակումներով այլ անձանցից՝ ուղևորի, ինչպես նաև ուղեկցող անձի նստեցումն ինքնաթիռ իրականացվում է նախապես: Այս առնչությամբ խորհուրդ ենք տալիս նստեցման մուտքին մոտենալ մեկնման ժամից ոչ ուշ, քան 40 րոպե առաջ:

Օդանավի վայրէջքից հետո, տվյալ ուղևորի ելքը օդանավի սրահից կատարվում է վերջինը՝ բոլոր ուղևորների ելքից հետո:

Սպասարկում՝ օդանավում

Բորտուղեկցորդները օգնություն են ցուցաբերում սրահում տեղավորվելու հարցում, ցույց են տալիս ուղևորի նստատեղը, այլ սարքերից օգտվելու անհրաժեշտությունը, զուգարանի հատվածը։

Հենակները, ձեռնափայտերը, ծալովի սալյակները տեղադրվում են սրահում՝ ուղևորի նստատեղի անմիջապես կողքին։

Օդանավում տրամադրվում է ինքնաթիռային անվասայլակ։
Ուղևորի առավելագույն թույլատրելի քաշը՝ կողային անվասայլակում տեղավորելու համար, 250 կգ է, բազկաթոռների միջև լայնությունը՝ 34 սմ:
Սահմանափակ շարժունակություն ունեցող ուղևորների համար նախատեսված սայլակները բորտուղեկցորդների կողմից բերվում են աշխատանքային վիճակի և օգտագործվում են միայն հորիզոնական թռիչքի ժամանակ:

Անհրաժեշտության դեպքում, եթե ուղևորը չկարողանա ինքնուրույն տեղաշարժվել, բորտուղեկցորդները կօգնեն տեղափոխվել զուգարան և հետ գնալ, այդ թվում՝ օգտվելով նաև անվասայլակից:

Ավիաընկերության անձնակազմի պարտականությունները չեն ներառում հետևյալ ծառայությունների մատուցումը՝.
— սանիտարահիգիենիկ ընթացակարգեր և անձնական խնամք;
— ուղևորի բարձրացում և տեղափոխում;
— ուղևորին կերակրելու և դեղորայք ընդունելու հետ կապված խնամք;
— դեղերի ընդունման և այլ բժշկական օգնություն;
— ուղևորի հետ գտնվող, ուղևորին ուղեկցող շան խնամք:

Ուղեկցող շուն / ծառայողական շունը պետք է ունենա օձիք և դնչկալ, կապված լինի նստատեղին, այն ուղևորի ոտքերի մոտ, որին նա ուղեկցում է:

Հաշմանդամություն ունեցող ուղեւորին ուղեկցող ուղեկցորդ-շունը տեղավորվում է նրա նստատեղի գոտում։ Կենդանին չի՛ կարող լինել ուղևորի նստատեղի վրա, այլ ուղևորների նստատեղերի տարածքում, վթարային ելքերում, չպետք է արգելափակի տարհանման ուղիները և չպետք է խանգարի ստանդարտ-ծառայությունների ընթացակարգերի կատարմանը:

Հաշմանդամություն ունեցող ուղևորների և հաշմանդամություն ունեցող այլ անձանց տեղափոխում

Ուղևորը պարտավոր է որոշել օդային տրանսպորտից օգտվելու հնարավորությունը՝ ելնելով իր առողջական վիճակից։

Եթե ուղևորի տարիքը, հոգեկան կամ ֆիզիկական վիճակը կարող են թռիչքի ժամանակ նրա առողջության վատթարացում առաջացնել կամ վտանգ ստեղծել նրա կյանքի համար, ապա այդպիսի ուղևորի փոխադրումը կատարվում է պայմանով, որ «Հայկական Ավիաուղիները»-,ը պատասխանատվություն չի կրում փոխադրման արդյունքում առաջացած բացասական հետևանքների համար:

«Հայկական Ավիաուղիները» իրավասու է սահմանափակել հատուկ ցուցումներով ուղևորների որոշ կատեգորիաների քանակը / մերժել փոխադրումը.
— եթե ուղևորի առողջական վիճակը պահանջում է օդային փոխադրման հատուկ պայմաններ կամ սպառնում է ուղևորի կամ այլ անձանց անվտանգությանը, ինչը հաստատվում է բժշկական փաստաթղթերով, ինչպես նաև ստեղծում է շփոթություն և անհարմարություններ այլ անձանց համար;
— եթե ուղևորը թռիչքի ընթացքում լրացուցիչ թթվածնի կարիք ունի՝: «Հայկական Ավիաուղիների» ղեկավարության քաղաքականության համաձայն՝ թթվածնի բալոնները, ինչպես նաև սեղմված օդով բալոնները չեն փոխադրվում ուղևորների սրահում (բացառությամբ բացառիկ դեպքերի՝ «Հայկական ավիաուղիների» ղեկավարության հետ հատուկ համաձայնեցմամբ։

Օգնության կարիք ունեցող, հաշմանդամություն ունեցող ուղևորները պետք է ճանապարհորդեն 18 տարեկանից բարձր ուղեկցող անձի հետ:

Առանց ուղեկցորդի ճանապարհորդելու համար ուղևորը պետք է կարողանա՝.
— ամրացնել ամրագոտին;
— վերցնել և հագնել փրկարարական բաճկոնը;
— հագնել թթվածնային դիմակ՝ առանց օգնության,;
— հասկանալ անվտանգության հրահանգները և ընկալել բոլոր հասանելի ձևաչափերով փոխանցված տեղեկատվությունը։

Անվասայլակ օգտագործող ուղևորները պետք է ունենան մի շարք բանալիներ/սարքեր՝ անվասայլակի մարտկոցը անջատելու համար, ինչպես նաև մարտկոցների փաթեթավորում՝ համաձայն ԻԿԱՕ-ի տեխնիկական ցուցումների՝ օդային վտանգավոր ապրանքների անվտանգ փոխադրման համար:

Օգնության կարիք ունեցող ուղևորները SSR IATA կոդերի համակարգում ունեն հետևյալ նշանակումները (փոխադրման փաստաթղթերում նշումներ).
WCHR(Wheelchair for Ramp/Passenger can ascend/descend steps) − oդանավ տեղափոխելիս նրան պետք է ուղեկցել անվասայլակով, քանի որ ուղևորը դժվարություններ է ունենում երկար հեռավորությունների վրա շարժվելիս, բայց կարողանում է ինքնուրույն բարձրանալ/իջնել սանդուղքով և շարժվել դեպի/նստատեղից ինքնաթիռի սրահ;
WCHS (Wheelchair for Steps/Passenger can not ascend/descend Steps) – Պահանջվում է անվասայլակով ուղեկցում դեպի օդանավ;ուղևորն ի վիճակի չէ ինքնուրույն բարձրանալ/իջնել աստիճաններով, բայց կարող է ինքնուրույն շարժվել օդանավի սրահում գտնվող իր նստատեղից;
WCHC(Wheelchair for Cabin Seat/Passenger completely Immobile) – нԱնվասայլակով ուղեկցելը դեպի օդանավի սրահ, մինչև նստատեղ՝ անհրաժեշտ է, քանի որ ուղևորը չի կարողանում ինքնուրույն շարժվել;
WCOB (Wheelchair – Wheelchair - OB for On Board) – ուղևոր, ով օդանավում անվասայլակի կարիք ունի՝;
STCR(Stretcher Passenger) – հիվանդ ուղևոր պատգարակի վրա;
DEAF(Deaf Passenger) – լսողության խանգարում ունեցող ուղևոր;
BLND(Blind Passenger) – տեսողության խանգարում ունեցող ուղևոր;
MEDA (Medical Assistance) – пուղևորը տեղափոխում է բժշկական սարքավորումներ (նշված են թթվածին տեղափոխելիս քաշը, քանակը, բալոնների քանակը):

Եթե ուղևորը ճանապարհորդում է սեփական անվասայլակով, օգտագործում է ծածկագրերը.
WCBD (Wheelchair – Drycell/ non-spillablebattery) –անվասայլակ, որը սնվում է չոր մարտկոցներով;
WCBW (Wheelchair – Wetcell Battery) – անվասայլակ, որը սնուցվում է թթվածնային-բազային մարտկոցներով;
WCMP (Wheelchair – Manual Power) – ձեռքով կառավարվող անվասալյակ՝ ուղևորի կողմից տեղափոխվող։

Նստեցումն իրականացվում է մինչև հիմնական ուղևորների նստելը, վայրէջքից հետո՝ վերջինը իջնելով օդանավից:

Անձնակազմի անդամները օգնություն են ցուցաբերում ձեռքի ուղեբեռի տեղավորման հարցում։ Այն ուղևորներին, ովքեր ի վիճակի չեն ինքնուրույն շարժվել, օդանավի անձնակազմի կողմից առաջարկվում է օգնություն՝ զուգարանից օգտվելու և հետ գնալու համար, այդ թվում՝ անվասայլակ օգտագործելու հետ միասին: Անվասայլակներ սահմանափակ շարժունակությամբ ուղևորների համար / on BOARD AIRCRAFT WHEELCHAIR-ը աշխատանքային վիճակի են բերվում Te-ի անդամների կողմից և օգտագործվում են միայն հորիզոնական թռիչքի ժամանակ:

Սահմանափակ շարժունակություն ունեցող ուղևորներին արգելվում է տեղավորել վթարային ելքերի մոտ գտնվող շարքերում, ինչպես նաև արգելվում է տեղավորել այնպես, որ վթարային իրավիճակի դեպքում նրանք ինքնաթիռից կարողանան դուրս գալ վթարային ելքերի միջոցով՝ դեպի թևի հատվածը:

Հաշմանդամություն ունեցող այլ անձանց համար անվասայլակը, հենակները, ձեռնափայտերը (շարժունակության այլ միջոցներ) տեղափոխվում են անվճար և ներառված չեն իր անվճար ուղեբեռի չափի մեջ։


Պատգարակով հիվանդների տեղափոխում

Պատգարակով հիվանդի տեղափոխումը կատարվում է թռիչքի ժամանակ այդ ուղևորի խնամքն ապահովող անձի ուղեկցությամբ:


Հիվանդի տեղափոխումը պատգարակով՝ իրականացնում է «Հայկական Ավիաուղիները», բոլոր ստորաբաժանումների և մեկնման և ժամանման օդանավակայանների սպասարկող կազմակերպությունների հետ նախնական պայմանավորվածությունից հետո, որոնք ներգրավված են պատգարակով ուղևորի տեղափոխման կազմակերպման գործում:


Պատգարակով հիվանդներին օդանավի սրահում տեղավորելիս՝ տեղերը որոշվում են հաշվի առնելով հետևյալ պահանջները՝.
— տարհանման դեպքում չպետք է խոչընդոտներ ստեղծվեն այլ ուղևորների համար;
— պատգարակով հիվանդների հարմար պետք է ապահովվի հարմարավետ տարհանում։
Սարքավորումների կառուցվածքային սահմանափակումների պատճառով, հիվանդի փոխադրումը հնարավոր է միայն այն դեպքում, երբ ընդհամուր քաշով՝ հիվանդի և պատգարակ-սարքավորման ընդհանուր քաշը չի գերազանցում՝ 300 ֆունտը (136 կիլոգրամ)։

Առաքումն իրականացվում է օդանավակայանի բժշկական ծառայությունների կողմից: Պատգարակներով հիվանդներին և նրանց ուղեկցողներին դեպի օդանավ և օդանավից դուրս ուղեկցելիս բորտուղեկցոորդները օգնում են նրանց տեղափոխվել՝ ամբուլիֆտի միջոցով:

Ուղևորներ, ովքեր բուժման նպատակներով բժշկական թթվածնի կարիք ունեն

Լրացուցիչ թթվածինը տրամադրվում է ըստ թերապևտիկ ցուցումների, ծառայությունից օգտվելու հարցման հիմնան վրա (MEDA):

Առանձին դեպքերում (ICAO DOC 9284 AN / 905 «Օդով վտանգավոր բեռների անվտանգ փոխադրման տեխնիկական հրահանգների» համաձայն) բժշկական նպատակներով անհրաժեշտ թթվածնային գազով կամ օդով փոքր (մինչև 5 կգ զանգվածով) բալոնները ուղևորի հետ փոխադրվում են բացառապես «Հայկական Ավիաուղիներ»-ի որոշմամբ, հետևյալ պայմաններով՝.

— հիվանդի տեղափոխումն իրականացվում է միայն բժշկական հաստատության թույլտվության առկայության դեպքում;
— пփոխադրումն իրականացվում է օդանավի սրահում միայն բուժաշխատողի ուղեկցությամբ;
— թթվածնի բալոնը պետք է ունենա մակնշում և տվյալ սարքավորումներին տրված հատուկ համար;
— ուղևորը կամ բուժաշխատողը պետք է ունենա՝ թթվածնի բալոնի համար՝ համապատասխան ժամկետով և օդային ճանապարհով տեղափոխության հատուկ թույլտվություն;
— թթվածնի բալոնների տեղափոխումը կարգավորվում է Ավիաընկերության ձեռքի ուղեբեռի տեղափոխումը որոշող կանոններով;
— зարգելվում է օդանավի սրահում, թթվածնի բալոնը տեղափոխել հիվանդ ուղևորի բացակայության դեպքում;
— թթվածնի բալոնի օգտագործման հսկողությունը պետք է իրականացվի բուժաշխատողի կողմից։

Ուղեկցող շան տեղափոխում՝ տեսողության խնդիրներ ունեցող ուղևորի կողմից

Տեսողության խնդիր ունեցող ուղևորը կարող է անվճար տեղափոխել ուղեկցող շանը, երբ գրանցման կետում ներկայացվում է շան հատուկ ուսուցումը հաստատող փաստաթուղթ և ուղևորի հաշմանդամությունը հաստատող փաստաթուղթ:

Շուն-ուղեկցորդի տեղափոխման հարցումը կատարվում է նախապես՝ տոմսի ամրագրման վայրում:
Հարցման մեջ պետք է նշել՝.
— Ուղեկցորդ-շան անհրաժեշտությունը;
—կոնտակտային հեռախոսահամար, էլեկտրոնային հասցե։

Կենդանիների տեղափոխման կանոններին և պահանջներին առավել մանրամասն կարող եք ծանոթանալ այստեղ

>

Ծառայության գրանցում

Ուղարկել հարցում