Ուղևորների իրավունքները

Հոգալով հաճախորդների իրավունքների պահպանման մասին ՝ ավիաընկերությունը պատրաստել է ուղևորների իրավունքների ամբողջական ցուցակ։

«Հայկական ավիաուղիներ» ՍՊԸ-ի ուղևորներն իրավունք ունեն.

  • անվճար ուղեբեռի համար (ձեռք բերված ավիատոմսի սակագնային բրենդին համապատասխան), որի քաշը չի գերազանցում ավիաընկերության կողմից սահմանված նորմը;
  • Մինչև երկու տարեկան մեկ երեխայի տեղափոխման համար տոմսի արժեքի 10%-ի չափով;
  • Թռիչքի և ուղեբեռի վերաբերյալ ամբողջական տեղեկատվության ստացում:

Փոխադրողի մեղքով փոխադրման ընդմիջման, ինչպես նաև չվերթի ուշացման, օդերևութաբանական անբարենպաստ պայմանների, տեխնիկական և այլ պատճառներով չվերթի չեղարկման, փոխադրման երթուղու փոփոխության դեպքում:

  • Մինչև յոթ տարեկան երեխա ունեցող ուղևորին մոր և մանկան սենյակ տրամադրելու համար;
  • վրա Երկու հեռախոսազանգի կամ երկու էլփոստի հաղորդագրության համար, երբ սպասում եք թռիչքի մեկնմանը ավելի քան երկու ժամ;
  • Ավելի քան երկու ժամ թռիչքի մեկնմանը սպասելիս Զովացուցիչ ըմպելիքներ ապահովելու համար;
  • Տաք սնունդ ապահովելու համար, երբ սպասում եք թռիչքի մեկնմանը ավելի քան չորս ժամ, այնուհետև յուրաքանչյուր վեց ժամը 'ցերեկը և յուրաքանչյուր ութ ժամը' գիշերը;
  • Տաք սնունդ ապահովելու համար, երբ սպասում եք թռիչքի մեկնմանը ավելի քան չորս ժամ, այնուհետև յուրաքանչյուր վեց ժամը 'ցերեկը և յուրաքանչյուր ութ ժամը' գիշերը;
  • Օդանավակայանից հյուրանոց և հակառակ ուղղությամբ փոխադրման համար այն դեպքերում, երբ հյուրանոցը տրամադրվում է առանց լրացուցիչ վճարի գանձման;
  • Ուղեբեռի պահեստավորում կազմակերպելու համար:

Այլ թեմաներ